نیاز به دیالیز یا نه برای بیمار دیابتی با کراتینین 5.3

جمعه 13 بهمن 1396
ن : lafee

نیاز به دیالیز یا نه برای بیمار دیابتی با کراتینین 5.3

کراتینین 5.3 برای افراد مبتلا به دیابت بسیار بالاتر از حد نرمال است و بیماران باید از طریق درمان به موقع قند خون خود را کاهش دهند. آیا بیمار دیالیز نیاز دارد یا نه؟ آیا دیابتی ها با کراتینین 5.3 بدون دیالیز وجود دارد؟

به طور کلی اکثر پزشکان به بیماران دیالیز توصیه می کنند زیرا سطح کراتینین 5 میلی گرم / دسیلیس می رسد. با این حال، سطح کراتینین بالا تنها معیار برای دیالیز نیست. بیماران دیابتی که دیالیز یا دیالیز مصرف می کنند، با شرایط خاص بیماری و گزینه های درمان خود تصمیم می گیرند. اگر بیمار به طور موثر درمان شود، می توان از دیالیز جلوگیری کرد.

در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، چین، توصیه می کنیم از درمان های تخریب توکسین (داروهای ضد التهابی) برای کاهش میزان کراتینین بالا 5.3 و کمک به بیماران از دیالیز جلوگیری کنیم.

درمان های حذف توکسین یک درمان پزشکی منحصر به فرد در چین است که می تواند سموم را از سلول های کلیه و خون منتقل کند تا یک محیط خالص برای بازگرداندن عملکرد کلیه فراهم شود. علاوه بر این، طب سنتی چینی نیز می تواند عروق خونی را افزایش دهد، خونریزی را از بین می برد، جریان خون مجروحین را افزایش می دهد. این می تواند باعث کاهش ایسکمی و هیپوکسی کلیوی شود.

آنها همچنین تغذیه، جلوگیری از التهاب و لخته شدن، تضعیف ماتریکس خارج سلولی و ترویج گردش خون را فراهم می کنند. در این حالت، درمان با سم زدایی می تواند توانایی خودسوزی بافت های آسیب دیده کلیه را تحریک کند، کلیه آسیب دیده را بهبود بخشد و به تدریج عملکرد کلیه را بهبود بخشد. با بهبود عملکرد کلیوی، کراتینین بالا 5.3 به طور طبیعی کاهش می یابد.

دیابتی علاوه بر دیالیز، گزینه های دیگری برای کاهش میزان کراتینین بالا نیز وجود دارد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این درمان طب چینی بدست آورید، لطفا یک پیام زیر بنویسید یا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetic-nephropathy/6007.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نیاز به دیالیز یا نه برای بیمار دیابتی با کراتینین 5, 3,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.